Polki podejmują ponad 88% wszystkich decyzji zakupowych w takich obszarach, jak moda, zdrowie i edukacja [według raportu PENTOR „Zachowania zakupowe Polaków 2010”].
.
Od 2006 roku specjalizuję się w kampaniach promocyjnych skierowanych do kobiet.
Oferuję kompleksowe działania marketingowe i wizerunkowe, które są zgodne z tym, jak kobieta czuje i rozumie.
.
Poznanie myślenia kobiecego ma zasadniczy wpływ na sprzedaż antibiotics lub usług w danym sektorze i na dostosowanie narzędzi promocji czy komunikacji do nowych potrzeb kobiet.
Spójne zarządzanie w obu tych obszarach pozwala na tworzenie profilowanych kampanii, które podnoszą sprzedaż i rozpoznawalność marki.
Zmiana zachowań konsumentek wynikająca ze wzrostu potencjału zakupowego oraz pozycji społecznej jest faktem. Obserwuję ją z jednej strony jako kobieta i potencjalna konsumentka, z drugiej – jako menedżerka marketingu i PR, trenerka brafittingu.
Jakie działania warto podjąć, aby skuteczniej dotrzeć do tej grupy docelowej i przekonać klientkę do własnej marki? Czym są i jakie znaczenie mają kody kobiecej komunikacji w procesie sprzedaży?