Jeśli chcesz lepiej dopasować ofertę do potrzeb wybranego segmentu konsumentek, poznaj kody kobiecej komunikacji oraz zasady marketingu skierowanego do kobiet. Dzięki nim skuteczniej pozyskasz nowe rynki i zwiększysz sprzedaż.
Potrzebujesz wsparcia w budowaniu wizerunku marki w mediach tradycyjnych i w Internecie? Interesuje Cię trwała i emocjonalnie zaangażowana komunikacja z konsumentkami?
Strategie sprzedaży
- Tworzenie i realizacja spójnych planów promocyjno-reklamowych w oparciu o potrzeby zdefiniowanej grupy konsumentek
- Marketing bezpośredni i e-marketing skierowany do kobiet
- Monitoring rynku i konkurencji, szkolenia dla kadry menedżerskiej z kodów kobiecej komunikacji
PR produktów i usług
- Copywriting – przygotowanie treści na strony internetowe, opisy kolekcji, redakcja artykułów i materiałów firmowych, hasła reklamowe
- Social media, portale tematyczne i blogosfera
- Wzmocnienie reputacji marki, CRS i akcje społeczne – kreacja i PR kampanii społecznych, wybór patronów i partnerów
Biuro prasowe
- Aktualizowanie baz mediów i budowanie trwałych kontaktów z dziennikarzami
- Przygotowywanie komunikatów prasowych oraz monitoring publikacji na portalach, wortalach tematycznych i w prasie on-line
- Organizacja konferencji prasowych i briefingów – funkcja rzecznika prasowego
- Planowanie i zakup reklam w mediach